štvrtok 17. mája 2018

Prvý príspevok :)

Zdravím Ťa na mojej novej stránke, ktorú som sa rozhodla vytvoriť, aby som tu mohla prezentovať moje výrobky. Všetka moja tvorba je robená z lásky a prináša mi potešenie :)
Medzi moje výtvory patria náramky zo Shamballa šnúrok s rôznymi príveskami; náramky z bavlniek na vyšívanie (Perlovka) so vzorom, menom, či nápisom; rôzne dekorácie z drevených výrezov vyrábané servítkovou technikou. Aby si mal/a nejakú predstavu, pridala som 1 -2 fotky na ukážku z mojej tvorby na bočnú stranu blogu. Samozrejme budem pridávať aj ďalšie výrobky popri písaní príspevkov. Celú tvorbu si ale vieš pozrieť na mojej Facebook stránke https://www.facebook.com/naramky.lucie/.
Verím, že sa Ti moja stránka a tvorba zapáči.
Poteší ma Tvoja podpora a zdieľanie stránky :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára