nedeľa 20. októbra 2019

Skvelá konferencia

Začiatkom mesiaca (5. 10. '19) som mala vďaka jednej super osôbke, ktorá na Instagrame pod menom @slovak_handmade prezentuje slovenskú ručnú prácu, možnosť zúčastniť sa jednej super Handmade konferencie konajúcej sa v Bratislave s rôznymi prednáškami a workshopmi. Bohužiaľ workshopy som tentoraz musela vynechať (pre malého to bol náročný deň), no napriek tomu som si z prednášok odniesla mnoho užitočných informácií. A čo bolo pre mňa úplne že TOP, prvýkrát som bola medzi sponzormi 🙃🥳
Keďže som trochu uzatvorenej povahy a ťažko nadväzujem nové vzťahy, bola som nesmelá a keby si ku mne neprisadnú, celý čas si tam len ticho sama sedím 😄
No už teraz viem, že na najbližšiu konferenciu chcem ísť znova (a to bude aj synček o niečo väčší) a už budem odvážnejšia aj dať sa do reči s ostatnými skvelými tvorcami a budem môcť ostať aj na workshopoch, kde sa toho človek viac naučí 🙂
Prikladám dve fotky z akcie a moje výrobky, ktoré som darovala so tomboly 🙂.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára