sobota 29. mája 2021

Novinka 🙂

Ahoj milí zákazníci a priaznivci mojej stránky 🙂

Rada by som Vám predstavila jednu z noviniek, na ktorej som pracovala počas spolupráce s jazykovou školou.
Tieto kľúčenky som už dlho okukávala po nete a rozmýšľala, či ich začnem vyrábať aj ja.
Nakoniec ma presvedčilo zopár komponentov, čo som našla a ktoré by sa na ne hodili.
Toto sú teda moje prvé tri kľúčenky ❤️
Na všetkých kľúčenkách sú polodrahokamy.
1. kľúčenka:
Opál - podporuje rast, zlepšuje pružnosť a prináša lásku 🙂
2. kľúčenka:
Matný ónyx - zabezpečuje uspokojenie, podporuje rast vlasov, zbavuje závislostí
3. kľúčenka: 
Lávový kameň - je vhodný na problémy pohybového ústrojenstva, problémy s prekrvením, depresiami, proti stresu

Všetky kľúčenky sú ihneď k dispozícii.

Možnosť výberu aj iných polodrahokamov, strapca, atď.
Svoju predstavu píš do 📩, rada vyhoviem Vašim požiadavkám 🙂

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára