piatok 21. mája 2021

Spolupráca

Ahoj milí zákazníci a priaznivci mojej stránky 🙂

Chcela by som sa Vám ospravedlniť za moju nečinnosť.
Je to z dôvodu spolupráce s jazykovou školou PRO AMERICANA, v rámci ktorej chystám pre deti do letného tábora krásne množstvo náramkov.

Na Facebooku a Instagrame nájdete zverejnené videjko zo zákulisia výroby. Dúfam že sa Vám sa bude páčiť 🙂

Vaše objednávky na náramky, či iné výrobky prijímam aj popri tejto spolupráci, takže neváhajte a kľudne mi píšte.
Teším sa na Vaše správy 🙂

Po dokončení spolupráce pre Vás chystám jednu novinku, aká tu ešte nebola.
Dúfam, že bude úspešná 🙂


2 komentáre:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow. Tak tie sú fakt skvelé. :) Ja si teraz taky urobil radosť a kúpila si šikovný náramok z www.mibandshop.sk . Už dlho som zháňal niečo, čo si budem obliekať na behanie a celkovo ma to bude trochu "buzerovať", aby som lepšie píl, spal a tak. :) A ony tie vibrácie na ruky vám fakt nedajú a spomeniete si na to. Navyše je to fajn aj ako budík, pretože vstávam veľmi skoro a nepotrebujem melódiu z telefónu, ale vzbudí ma vibrácie na ruky. :) Takže nevzbudíte partnerku.

    OdpovedaťOdstrániť